Przejdź do menu
Logotypy od lewej do prawej: Fundusze Eropejskie Program Regionalny, Rzeczpospolita Polska, Mazowsze serce Polski, Unia Europejska Europejskie Fundusze Sktrukturalne i Inwestycyjne
Włącz podkreślenie linków Wyłącz podkreślenie linków
test
Logotypy od lewej do prawej: Fundusze Eropejskie Program Regionalny, Rzeczpospolita Polska, Mazowsze serce Polski, Unia Europejska Europejskie Fundusze Sktrukturalne i Inwestycyjne
Instagram "Fundusze UE dla Mazowsza Facebook "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" YouTube "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" Twitter "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" Linkedin "MJWPU"

Partnerzy

Akademia Leona Koźmińskiego to uczelnia biznesowa szerokiego profilu, o statusie akademii, uznana w międzynarodowym rankingu „Financial Times” za najlepszą w Europie Środkowo-Wschodniej.

Uczelnia powstała w 1993 roku kształci 12 000 studentów, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA oraz doktorantów. Mury Akademii opuściło do tej pory 68 000 absolwentów. Szczycimy się uzyskaniem trzech prestiżowych akredytacji międzynarodowych: AACSB, EQUIS i AMBA, które zdobyło zaledwie 100 szkół biznesu na świecie.

W 2023 roku świętujemy 30-lecie uczelni. To wyjątkowy moment dla całej społeczności Akademii Leona Koźmińskiego, ponieważ to wkład naszych studentów, absolwentów, pracowników, współpracowników i partnerów biznesowych pozwala nam realizować ambitne cele i kształcić pokolenia liderów, managerów gotowych na wyzwania jutra.

Strona internetowa:

www.kozminski.edu.pl

ROZWIŃ

Spotkaj się z ekspertami uczelni podczas 13. Forum Rozwoju Mazowsza:

  • prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, Rektor Akademii Leona Koźmińskiego w debacie pt. Zrównoważona gospodarka czy innowacje bez granic – czy istnieje złoty środek w biznesie?
  • dr Karolina Małagocka, Akademia Leona Koźmińskiego w debacie pt. Sztuczna inteligencja – szansa czy zagrożenie? Czy technologie zabiorą nam pracę
  • Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska, Dyrektor Centrum Coachingu i Mentoringu w debacie pt. Jak się zatrzymać w codziennej gonitwie? O zdrowiu psychicznym we współczesnym świecie
  • Paulina Łukaszuk, Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowa w debacie pt. Trendy w promocji – jak wykorzystać potencjał kampanii marketingowych i mediów społecznościowych

 

Print Form