Adiunkt w Katedrze Marketingu, kierowniczka studiów Digital Marketing
Ekspert w debacie „E-rewolucja a rozwój lokalny i regionalny”
dr Karolina Małagocka – Adiunkt w Katedrze Marketingu, kierowniczka studiów Digital Marketing
Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Jej praca doktorska poświęcona była prywatności w sieci oraz skłonności klientów do udzielania informacji o sobie markom. Prowadzi zajęcia z cyfrowej transformacji, roli danych i technologii oraz cyberbezpieczeństwa w relacjach ludzi z maszynami. Jest również absolwentką programu bezpieczeństwa narodowego na Daniel Morgan Graduate School of National Security w Waszyngtonie DC.
Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz komunikacji dotyczącej tematyki ochrony w internecie. Współpracuje z operatorami i dostawcami internetu w regionie CEE. Dla Netii, Plusa, Play, nc+ czy grupy Liberty Global przeprowadziła kilkadziesiąt badań, w kraju i międzynarodowych, dotyczących postrzegania kwestii bezpieczeństwa online i ochrony prywatności w Internecie. Na co dzień zajmuje się tworzeniem i realizacją strategii marketingowych dla rozwiązań z zakresu zabezpieczeń urządzeń mobilnych, danych prywatnych i Internetu Rzeczy. Współpracuje z zespołem etycznych hakerów i laboratoriów zajmujących się zwalczaniem najnowszych zagrożeń cybernetycznych. Od 14 lat związana jest zawodowo z firmą F-Secure.