Zastępca Dyrektora Departamentu Organizacji ds. Zakupów Wspólnych
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Prawnik, doświadczony pracownik instytucji samorządowych, obecnie: Zastępca Dyrektora Departamentu Organizacji ds. Zakupów Wspólnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz ekspert Agencji Rozwoju Mazowsze S.A. ds. zielonych zamówień publicznych w projekcie CE-PRINCE Interreg Central Europe 2021-2027.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w sektorze prywatnym oraz publicznym, pełniąc funkcje zarządzające i koordynujące.
Aktywnie uczestniczyła w wielu projektach istotnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego wymagających strategicznego podejścia i operacyjnej konsekwencji. Obecnie nadzoruje i koordynuje funkcjonowanie największej grupy zakupowej w administracji samorządowej obejmującej ponad 70 podmiotów publicznych w 20 kategoriach zakupowych, która maksymalizuje oszczędności w zakupach z dbałością o środowisko i jakość zamówień.
Odpowiada także za działania w ramach zielonych zamówień publicznych propagowanych przez ambasadorów Europejskiego Paktu na rzecz Klimatu – wspieranych przez Marszałka Województwa Mazowieckiego, którego idea skupia się na szerzeniu wiedzy i wspieraniu działań w celu połączenia sił oraz wspólnego wypracowania i wprowadzenia w życie rozwiązań klimatycznych na małą i dużą skalę.
W ramach Projektu CE-PRINCE Interreg Central Europe swoją działalność koncentruje na wypracowaniu rozwiązań ułatwiających przejście na gospodarkę o obiegu zamkniętym w Europie Środkowej (CE) poprzez wykorzystanie zielonych zamówień publicznych (GPP) jako środka poprawy obiegu zamkniętego w przedsiębiorstwach, przy jednoczesnym wzmocnieniu zdolności sektora publicznego do publikowania przetargów zawierających więcej elementów obiegu zamkniętego.
Posiadając zdolność do patrzenia na problem z wielu różnych perspektyw, w razie potrzeby rezygnuje z utartych schematów i gotowych, oczywistych rozwiązań. Stosuje efektywne strategie, które prowadzą do osiągania celów stawianych przez klientów.