Przejdź do menu
Logotypy od lewej do prawej: Fundusze Eropejskie Program Regionalny, Rzeczpospolita Polska, Mazowsze serce Polski, Unia Europejska Europejskie Fundusze Sktrukturalne i Inwestycyjne
[ic_wcag] Włącz podkreślenie linków Wyłącz podkreślenie linków
test
Logotypy od lewej do prawej: Fundusze Eropejskie Program Regionalny, Rzeczpospolita Polska, Mazowsze serce Polski, Unia Europejska Europejskie Fundusze Sktrukturalne i Inwestycyjne
Instagram "Fundusze UE dla Mazowsza Facebook "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" YouTube "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" Twitter "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" Linkedin "MJWPU"

Partnerzy

Strona internetowa – www.szkola.drzewna.com

 

ROZWIŃ

Zespół Szkół Drzewnych i Leśnych – strefa inspiracji naturą i rzemiosłem

Podczas Forum Rozwoju Mazowsza zaprezentujemy różnorodne działania, które łączą tradycję, pasję oraz nowoczesne podejście do edukacji zawodowej. Nasza strefa stanie się miejscem spotkania z naturą, sztuką i techniką.

W programie:

  • Stoisko z wyrobami uczniów kierunku technik technologii drewna – prezentacja unikalnych prac wykonanych w szkolnych pracowniach stolarskich i snycerskich.
  • Eksponaty z dziedziny leśnictwa i architektury krajobrazu – pokaz narzędzi, projektów oraz makiet, które przybliżą zwiedzającym codzienność pracy leśnika i projektanta terenów zieleni.
  • Warsztaty z rysunku technicznego i projektowania – uczestnicy będą mogli spróbować swoich sił w tworzeniu szkiców i projektów technicznych.
  • Pokazy snycerki – rzeźbienie w drewnie na żywo, prezentujące kunszt i precyzję tej wyjątkowej techniki zdobniczej.
  • Warsztaty gry na rogach myśliwskich – nauka podstawowych dźwięków i poznanie tradycyjnych sygnałów myśliwskich.
  • Pokaz ptaków drapieżnych – spotkanie z sokolnikiem i jego podopiecznymi, połączone z opowieścią o biologii i ochronie tych majestatycznych ptaków.

Nasze stoisko to wyjątkowa okazja, by zobaczyć, jak edukacja zawodowa może inspirować i rozwijać talenty młodych ludzi w zgodzie z przyrodą i dziedzictwem regionu.

Print Form