Przejdź do menu
Logotypy od lewej do prawej: Fundusze Eropejskie Program Regionalny, Rzeczpospolita Polska, Mazowsze serce Polski, Unia Europejska Europejskie Fundusze Sktrukturalne i Inwestycyjne
[ic_wcag] Włącz podkreślenie linków Wyłącz podkreślenie linków
test
Logotypy od lewej do prawej: Fundusze Eropejskie Program Regionalny, Rzeczpospolita Polska, Mazowsze serce Polski, Unia Europejska Europejskie Fundusze Sktrukturalne i Inwestycyjne
Instagram "Fundusze UE dla Mazowsza Facebook "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" YouTube "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" Twitter "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" Linkedin "MJWPU"

Partnerzy

Nasze wspólne stoisko będzie przestrzenią, która łączy promocję innowacji, praktyczne wsparcie rozwoju kariery oraz dialog między światem nauki a środowiskiem biznesowym. Celem partnerstwa Fundacji Work & Science oraz Izby Handlowej Innowacyjnych Technologii (IZTECH) jest stworzenie miejsca otwartego na młodych ludzi, przedsiębiorców, edukatorów i ekspertów – angażującego poprzez warsztaty, mentoring i rozmowy z liderami technologii. 

Główne cele: 

  • Promowanie roli funduszy UE w rozwoju zawodowym i wspieraniu innowacyjności, 
  • Ułatwienie kontaktów studentów i młodych specjalistów z przedstawicielami firm i instytucji publicznych, 
  • Promocja współpracy nauki z biznesem – zwłaszcza w obszarze nowych technologii, 
  • Zainicjowanie komunikacji wokół Środkowoeuropejskiego Forum Technologicznego CETEF 2026. 
  • Promocja Branżowych Punktów Kontaktowych do Horyzontu Europa (prowadzonych przez Instytuty, które zakładały IZTECH 

Strona internetowa – www.iztech.pl

ROZWIŃ

Strefa Fundacji Work & Science 

  • Mentoring 1:1 – 20-minutowe indywidualne konsultacje z ekspertami fundacji dotyczące planowania kariery, rekrutacji i budowy wizerunku zawodowego. Mentorzy dostępni  w kilku turach w trakcie całego dnia podzieleni na 2 zmiany żeby nie angażować ich nadmiernie.. 
  • Warsztaty grupowe (odbywające się naprzemiennie z mentoringiem): 
  • „Jak napisać skuteczne CV i list motywacyjny”, 
  • „Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej?”, 
  • „LinkedIn i marka osobista – jak budować profesjonalny wizerunek online?” 
  • Forma otwarta – uczestnicy będą mogli dołączać do warsztatów spontanicznie z  przestrzeni wystawowej, startujemy jak zbierze się grupa 5-8 osobowa 
  • Materiały promocyjne: notesy, kubki, długopisy. 

Strefa IZTECH – „Eksperci na Dywanie” 

  • Wywiady z liderami technologii – krótkie, dynamiczne rozmowy z 2–3 zaproszonymi gośćmi z firm z sektora innowacyjnego (Adamed, Vigo, PIAP, projektu PREMIERE ), rejestrowane przez ekipę SGGW TV. Po nagraniu możliwe rozmowy kuluarowe z odwiedzającymi 
  • Prezentacja robota PIAP GRYF – ekspozycja mobilnego robota Instytutu Łukasiewicza PIAP z możliwością prostych demonstracji. 
  • Materiały IZTECH: broszury, informatory, zaproszenia na CETEF 2026, Promocję i prelekcję nt. projektu PREMIERE. 

Działania komunikacyjne 

  • Prezentacja konferencji CETEF 2026: Prezes IZTECH zapowie konferencję podczas panelu plenarnego. Pokazany zostanie film promocyjny. Fundacja zapewni wsparcie promocyjne w mediach społecznościowych, przygotuje identyfikację graficzną oficjalnie inauguruje wydarzenie na fb. 
  • Promocja stoiska: Fundacja Work & Science odpowiada za promocję działań w kanałach własnych (LinkedIn, Facebook, Instagram) i za obsługę graficzną. 
[print-me target=".news--single__cnt" title="Print Form"]