Zapraszamy do odwiedzenia Partnera 12. Forum Rozwoju Mazowsza już 6-7 grudnia!
Urząd Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy zaprasza do odwiedzenia interaktywnej przestrzeni współtworzonej we współpracy z przedsiębiorcami, Biurem Rozwoju Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy (Centrum Przedsiębiorczości Smolna i Wyższą Szkołą Bankową w Warszawie. Co będzie się działo podczas 12. Forum Rozwoju Mazowsza?
Targówek
Targówek to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dzielnic Warszawy. Jego położenie na prawobrzeżnej stronie Wisły, na obrzeżach stolicy w historycznym obszarze, na którym już w IX wieku znajdował się gród, dało początek hasłu: „Targówek- tu zaczyna się Warszawa”.
Otwarcie trzech nowych stacji metra usytuowanych na terenie Targówka, daje nowe możliwości i szanse zarówno dla mieszkańców, jak i rozwoju przedsiębiorczości. Dzielnica Targówek trzykrotnie uzyskała tytuł Złotej Gminy na 5!- w rankingu przygotowanym przez Studenckie Koło Naukowe Akceleracji, działające przy Instytucie Przedsiębiorstwa Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Z inicjatywy Urzędu Dzielnicy Targówek i lokalnych przedsiębiorców w październiku 2018 roku powstał Klub Przedsiębiorców Dzielnicy Targówek. Został on utworzony jako przestrzeń networkingowa służąca integracji lokalnych przedsiębiorców, a także wymianie wiedzy i doświadczeń biznesowych. Celem spotkań Klubowiczów jest wzajemna inspiracja członków grupy do rozwoju własnych firm oraz przekazywanie poleceń i rekomendacji dotyczącej lokalnej współpracy.
Spotkania Klubu Przedsiębiorców Dzielnicy Targówek odbywają się średnio co dwa tygodnie. Dedykowane są przedsiębiorcom z dzielnicy Targówek oraz gościom, np. przedstawicielom różnych instytucji, organizacji non-profit oraz przedsiębiorcom z okolicznych dzielnic i miejscowości, a także osobom planującym rozpocząć własną działalność gospodarczą.
Dzielnica Targówek jest również wspólnie z lokalnymi przedsiębiorcami inicjatorem Forum Przedsiębiorców na Targówku, które funkcjonuje od 2015 roku. Od tego czasu w ramach Forum odbyło się wiele wydarzeń skierowanych do lokalnych przedsiębiorców, w tym: warsztaty biznesowo-networkingowe, konferencje związane z tematyką prowadzenia firmy, szkolenia dla przedsiębiorców oraz osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej.
Przestrzeń networkingowa Klubu Przedsiębiorców Targówek
W ramach przestrzeni odbędą się różnorodne konsultacje, warsztaty i prezentacje:
6 grudnia
11:00 – 12:00 zapraszamy na spotkanie przy wyjątkowej herbacie z Marleną Drygas. Autorka
i Twórczyni herbat oraz idei marki emotea pokaże ideę mindfulness – stworzoną przez siebie markę z emocjonalnym przesłaniem.
O Marlenie: zielarka z zamiłowania i wykształcenia, liderka promująca swoją wizję osiągania życiowej równowagi poprzez skupianie się na rzeczach prostych, ale nie błahych. W duchu minduflness wprowadza miłośników herbaty (obecnych i przyszłych) w świat herbaty, rytuałów i emocji.
Bo emotea została stworzona z emocjami i dla emocji, nad niejedną wypitą z uważnością herbatą.
Do każdej tworzonej przez siebie herbaty dodaje szczyptę magii w postaci niezwykłego składnika.
I Magiczną Karteczkę, by powiedzieć sobie, że magia jest w każdym z nas, trzeba tylko uświadomić sobie tę prawdę i ją uwolnić.
Kocha sztukę wszelaką i podróże, które są dla niej nieustającym źródłem inspiracji.
https://emotea.pl/ https://www.facebook.com/emoteapl
11:00 – 12:00 Karolina Lis, dyplomowana kosmetyczka, właścicielka www.naturalne-kosmetyki24.pl zaprasza na pielęgnację dłoni.
12:00 – 13:00 Biuro Rozwoju Gospodarczego m.st. Warszawy (Centrum Przedsiębiorczości Smolna) – prezentacja możliwości, które daje m.st. Warszawa dla rozwoju przedsiębiorczości.
13:00 – 14:00 Ewa Mechelewska pięciokrotna mistrzyni świata w Tai Chi zaprasza na pokaz i warsztaty taichi- jak wzrastać w zdrowiu i biznesie
O Ewie: Zawsze była aktywna, od najmłodszych lat kocha sport, który jest jej pasją, ale także sposobem na życie. Jako nastolatka trafiła na pierwszy trening kung-fu, równolegle poznała techniki tai chi i to one urzekły ją swoim pięknem. Wiedzę i doświadczenie w kung-fu czerpała od Chińczyków m.in. w Klasztorze Shaolin i w Instytucie Wushu w Pekinie. Miłość do sportu z sukcesem połączyła ze studiami. Będąc na Wydziale Żywienia Człowieka (Dietetyk), zdobyła czarny pas, a podczas studiów podyplomowych MBA, osiągnęła Mistrzostwo Polski w Tai Chi i utrzymała ten tytuł przez kolejnych 10 lat. W 1999 roku założyła własną szkołę tai chi (Szkoła TaiChi-Warszawa) i tak zaczęła się jej droga z biznesem. Zdobyła stopień mistrzowski, kilkadziesiąt medali, także pięciokrotnie Mistrzostwach Świata w Chinach. Przygotowywała warsztaty m.in. dla LOTu, Superpharm, Siemens, SGH, PZUBritish Airways, Polsatu i Banku BPH)
https://www.facebook.com/taichi.warszawa
https://www.facebook.com/taichiwarszawa.mechelewska/
14:00 -15:00 Marta Uczciwek z Marta Uczciwek Fotografia zaprasza na konsultacje ze skutecznego budowania marki osobistej w mediach społecznościowych.
O Marcie: fotografka, miłośniczka rozwoju osobistego i kreatywnej pracy z ludźmi. Jej misją jest wspieranie kobiet w budowaniu samoakceptacji przez sesje zdjęciowe, przedsiębiorcom natomiast pomaga w tworzeniu profesjonalnego wizerunku lub marek osobistych w biznesie. Mentorka, prelegentka konferencyjna oraz autorka ciekawych artykułów (m.in. do : „Social Media Menager”, „Ty i Biznes”), a prywatnie spełniona mama.
https://www.facebook.com/MaUczFOTO
7 grudnia
10:00 – 12:00 Monika Bojanowska z Gabinet Zmiany poprowadzi konsultacje coachingowe: „Jak przygotować się do ważnych zmian życiowych”.
O Monice: coach zmiany, konsultant kryzysowy, przedsiębiorczyni. Prowadzi Gabinet Zmiany, który jest butikową marką coachingową, w ramach której wspiera kobiety na drodze ich zmian życiowych. Działa na rzecz kobiet, pokazując, że bariery przed zmianą są tylko w głowie. Prowadzi sesje coachingowe, konsultacje kryzysowe i mentoring biznesowy. Mianowana do R&D Impact 2023
linkedin.com/in/monikabojanowska
12:00 – 13:00 Adam Fabisz z adamfabisz.pl zapraszana 3 bloki tematyczne:
12:00 – 12:20 – Jak przygotować się do biznesowej sesji fotograficznej
12.20- 12.40 – Profesjonalne zdjęcia i filmy jako wsparcie biznesu
12.40 – 13:00 Aktualne trendy fotograficzne i filmowe budujące wizerunek
O Adamie: pasjonat filmu i fotografii, absolwent szkoły filmowej AFiT na wydziale operatorskim i montażowym. Uczestnik licznych warsztatów i plenerów fotograficznych, organizator szkoleń filmowych i fotograficznych. Licencjonowany operator drona. Aktywny nurek z uprawnieniami Nitrox Advance OWD Padi, realizujący zdjęcia i filmy podwodne). Specjalizuje się w fotografii biznesowej portretowej, wizerunkowej i eventowej.
11:00 – 12:00 Karolina Lis, dyplomowana kosmetyczka, właścicielka www.naturalne-kosmetyki24.pl zaprasza na pielęgnację dłoni.
13:00- 15:00 Sylwia Miłosz specjalistka ds. e-marketingu zaprasza na konsultacje „Płatne reklamy na fb- konsultacje z Facebook Ads” W ramach konsultacji możesz się dowiedzieć m.in. jak promować swoja markę osobistą przy pomocy reklam, jak sprzedawać produkty fizyczne przez internet bez tracenia budżetu reklamowego oraz jak promować organizowane wydarzenia online i offline.
O Sylwii: ukończyła Akademię Koźmińskiego na kierunku Psychologia w Zarządzaniu, od 10 lat związana z branżą marketingu,dla swoich klientów przygotowuje: kampanie reklamowe Facebook Ads, lejki sprzedażowe, kampanie e-mail marketingowe, szkolenia z Facebook Ads, konsultacje i audyty konta reklamowego oraz strategie działania w internecie. współpracowała z takimi markami jak: Pracuj.pl, Nutricia, TMF Group i wiele innych. Autorka artykułów w portalach i magazynach branżowych (Magazyn Social Media Menager, marketingibiznes.pl, wartoznac.pl oraz jej własny blog dwojenagłowie.pl). Pomogła wielu przedsiębiorcom wypromować ich produkty i usługi, współtwórczyni dwóch podcastów: Dwoje na Głowie oraz Firestarters PL. Miłośniczka holistycznego podejścia w prowadzeniu biznesu. Prywatnie jest mamą dwójki wspaniałych dzieci, uwielbia jazdę na rowerze i wycieczki po górach.
Agata Delmaczyńska przez cały dzień zaprasza na mozaikę klimatyczną i rozmowę o CSR
w organizacji -czy to moda, czy konieczność
O Agacie: Edukatorka w obszarze tematyki klimatycznej, gospodarki odpadowej, dobrych praktyk, zrównoważonego rozwoju, ekonomii cyrkularnej. Animatorka Mozaiki Klimatycznej. Ekspert klimatyczny projektu Climate Leadership (UNEP/GRID Warszawa) oraz platformy Partnerstwo dla Klimatu (m.st. Warszawa). Popularyzatorka zielonych działań w organizacji i innowacyjnych rozwiązań. Współpracuje z hotelami, urzędami, fundacjami i firmami. Wieloletni praktyk hotelarstwa. Autorka artykułów branżowych na tematy prośrodowiskowe. Konsultantka certyfikacji obiektowej Green Key. Ambasadorka społeczności “I helped make my world better today”. Inicjatorka takich wydarzeń jak Hotelowy Tydzień Ziemi oraz Katalogu Dobrych Praktyk w Hotelach. Organizatorka eventów w ramach Circular Economy Club Warsaw. Aktywistka w ramach Climate Reality Project.
Optymistka.
Strona: https://www.greenofficer.pl/
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/agata-delmaczynska/
Instagram: https://www.instagram.com/green_officer_hotelarz/
Facebook: https://www.facebook.com/greenofficerhotelarz
Przez całe 2 dni trwania 12. Forum Rozwoju Mazowsza towarzyszyć będą nam założyciele Master Match! Uznanej za jedna ze 101 najbardziej innowacyjnych firm na Mazowszu.
MasterMatch.online – cyfrowa przestrzeń dla przedsiębiorców, która pozwala na wymianę doświadczeń podczas wideo-rozmów o biznesie z uwzględnieniem Twojego kalendarza oraz dostępem do kontaktów międzynarodowych. Pozwala Ci odkrywać osoby naprawdę zainteresowane Twoim biznesem oraz sprawdzić listę wydarzeń organizowanych dla przedsiębiorców: warsztaty, konferencje czy śniadanie biznesowe!
MasterMatch.online dedykowany jest dla właścicieli biznesów, kadry zarządzającej oraz profesjonalnych usługodawców B2B z obszarów takich jak: marketing online, budowanie strategii biznesowej, prawo, finanse, inwestycje, zarządzanie procesami, zarządzanie zespołem oraz konsultacje IT
Marek Bryła, CTO, wszechstronny programista i architekt oprogramowania z ponad 14-letnim doświadczeniem. W swojej karierze pracował w dynamicznych startupach, gdzie miał okazję zajmować się tworzeniem od podstaw oraz kompleksowym rozwojem produktów software’owych B2C o wysokiej przepustowości. Ponadto obsługiwał międzynarodowe korporacje przy budowie i utrzymaniu systemów technologicznych w takich domenach jak CRM, sektor publiczny, farmacja oraz finanse i bankowość. Jest autorem i wykonawcą kilku aplikacji mobilnych popularnych w sklepie Google Play. Szczególnie interesuje go przetwarzanie języka naturalnego (NLP) oraz jego zastosowania w biznesie za pośrednictwem platformy MasterMatch.Online.
Joanna Mosur, CEO, z powodzeniem przeszła wszystkie poziomy kariery w międzynarodowych organizacjach w USA, Kanadzie i Polsce. Przez ponad 7 lat praktycznego doświadczenia zarządzała portfelem ponad 40 złożonych projektów IT i ponad 10 inicjatyw strategii biznesowych oraz koordynowała różnorodne zespoły IT (programistów, analityków, testerów, udziałowców projektów). Jest szkoleniowcem i mentorem. Prowadzi własny e-commerce CorkVillage.com, a przedsiębiorczością zaraził ją tato, który prowadzi własną działalność. Joanna swoją międzynarodową wiedzę biznesową zdobywała na studiach: Finansowych w Polsce, Inżynierii finansowej w Szwecji, Agile Development na University of Virginia w USA, International Investment Funds Services w Irlandii oraz MBA na uczelni Asbiro w Polsce. Jej kompetencje potwierdzają Certyfikat Analityka Biznesowego(CCBA®) oraz zdany Chartered Financial Analyst poziom I. Uwielbia myślenie strategiczne oraz praktykuje analitykę danych (QlikView, BPMN, UML, SQL, C++).
Monika Walat – Ubezpieczenia na Życie i zdrowie. Jestem doradcą ubezpieczeniowym, Life Protection Advisor’em. Zajmuje się zabezpieczeniem finansowym na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Proponuję rozwiązania dopasowane do potrzeb moich Klientów.
Pierwszy krok to spotkanie ze mną, bym mogła poznać Klienta i jego potrzeby, by zobaczyć, czy potrzebuje ubezpieczenia. Jeśli okaże się, że faktycznie potrzebuje zabezpieczenia stworzę plan ubezpieczeniowy precyzyjnie dopasowany do jego potrzeb i możliwości finansowych. Po przedstawieniu rekomendowanego rozwiązania i zawarciu umowy Klient zostaje pod moją opieką. Będę pomagać i doradzać na każdym etapie, zmieniających się potrzeb.
Zapraszam do spotkania ze mną. Umów się na spotkanie, przeanalizujemy Twoją sytuację.
Strona: https://mastermatch.online/
E-mail: info@mastermatch.online
Facebook: @MasterMatchApp https://www.facebook.com/MasterMatchApp
Instagram: @MasterMatchApp https://www.instagram.com/mastermatchapp
TickTok: @MasterMatch.online https://www.tiktok.com/@mastermatch.online
Centrum Przedsiębiorczości Smolna
CPS powstało w ramach projektu pn.” Warszawska Przestrzeń Technologiczna – Centrum Przedsiębiorczości Smolna” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Celem powstania CPS było odgrywanie kluczowej roli w aktywizacji i integracji środowiska Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Działania Centrum kierowane są do ludzi wykazujących inicjatywę i chęć działania na własny rachunek oraz do przedsiębiorców rozwijających własną działalność gospodarczą:
1. Co-working dla przedsiębiorców:
Z co-workingu mogą korzystać młode firmy – do 3 roku życia na rynku
Aktualne stawki, które posiadamy za najem biurka w przestrzeni open-space to:
– w pierwszym roku: 400 zł netto
– w drugim roku: 460 zł netto
– w trzecim roku: 520 zł netto
2. Sale konferencyjne
Za darmo wynajmujemy sale konferencyjne wszystkim naszym interesariuszom, którzy chcą organizować wydarzenia/spotkania/szkolenia, etc. pro publico bono w ramach wsparcia przedsiębiorców, bądź tzw. promocji przedsiębiorczości ogólnie rozumianej J
Mamy do dyspozycji:
– salkę na parterze na ok. 35-37 osób
– salkę na piętrze na ok. 15-16 osób
3. Szkolenia #Open_Smolna:
Zapraszamy różnych partnerów, żeby prowadzili swoje własne szkolenia na Smolnej w ramach swojej najlepszej wiedzy, ekspertyzy i doświadczenia. Innymi słowy – my dajemy przestrzeń, oni – wkład merytoryczny. Szkolenia promowane są przez nas nas w mediach społecznościowych i w transporcie publicznym (autobusy, tramwaje, metro) i organizowane są cyklicznie – co miesiąc. Nasi obecni partnerzy, którzy prezentują swoją ofertę to:
4. Szkolenia Net_Smolna#2022:
Szkolenia sieciujące przedsiębiorców, które właśnie się u nas rozpoczęły (projekt rozpoczyna się każdego roku ok października i trwa ok. 2 miesiące)
Spotkania z ekspertami z różnych branż prowadzone są w cyklu tygodniowym
5. Startup Jump
To już znasz J Projekt inspirowania młodzieży przedsiębiorczością: ciekawymi ludźmi, miejscami, warsztatami, etc. Spotkania odbywają się:
– Przedsiębiorcze Środy (spotkania online) – raz na 3 tygodnie
– Poznajemy Warszawski ekosystem, czyli wizyty w inkubatorach – raz w miesiącu
6. Warsaw Booster
Nasz program akceleracyjny pn. Warsaw Booster prowadzimy już od 2015 roku. W każdej edycji programu stawiamy na inne branże, na inną płaszczyznę tematyczną. Obecna edycja Warsaw Boostera jest edycją 3-letnią, która rozpoczęła się w 2021 r. i kończy w 2023 r. W lipcu wybraliśmy do programu 40 startupów. Wszystkie rozwiązania były zorientowane na zrównoważony rozwój. W październiku podczas półfinału wybraliśmy 10 startupów do trzeciej, finałowej fazy akceleracji. W grudniu odbędzie się finał, podczas którego wyłonimy 3 najlepsze projekty. Projekty te zostaną nagrodzone nagrodami o wartości ponad 85 000 zł. Indywidualnego wsparcia dostosowanego do potrzeb startupów udziela ok. 100 wyspecjalizowanych ekspertów wewnętrznych i branżowych z ponad 50 firm i organizacji (międzynarodowych korporacji, kluczowych organizacji pozarządowych, venture capital, znaczących polskich firm, przedsiębiorstw komunalnych i jednostki samorządu terytorialnego).
7. Matematyka dla Ciekawych Świata
W ramach tego projektu budzimy pasję i zainteresowanie do Matematyki wśród młodzieży licealnej, pokazując, że może mieć ona zastosowanie w różnych płaszczyznach życia… nie tylko do liczenia na tablicy, np.: modelowanie, taniec, muzyka, dynamika, grafika, itp. Współpracujemy w tym zakresie z ICM UW.
8. Punkt informacji One-stop Shop
W CPS prowadzony jest punkt konsultacyjny, gdzie nasi klienci nie tylko mogą zarejestrować firmę, ale dowiedzą się o różnych ciekawych inicjatywach wsparcia przedsiębiorczości w Warszawie (zazwyczaj bezpłatnych) organizowanych przez naszych partnerów.
9. Promocja
Poprzez nasze środki przekazu: stronę internetową, FB staramy się promować nie tylko nasze miejskie działania, ale także bezpłatne działania naszych Warszawskich interesariuszy, którzy również wspierają przedsiębiorczość w Warszawie. W skrócie, jeśli np. Startup Academy robi darmowe szkolenie, my je promujemy naszymi kanałami w ramach budowania naszego ekosystemu i mówimy o nim w punkcie konsultacyjnym.
10. Academy_Smolna
W ramach projektu #Academy_Smolna gwarantujemy bezpłatne doradztwo prawne, finansowe, księgowe i technologiczne w ramach godzinnych, indywidualnych spotkań trwających od marca do grudnia każdego roku. W roku 2022 zrealizujemy 700 godzin doradztwa.
11. Przeglądy technologiczne
W ramach projektu organizowane są spotkania dla firm technologicznych, które prezentowały swoje technologiczne rozwiązania, po to, aby:
– zdobyć partnerów/klientów wśród prywatnych podmiotów
– wejść w partnerstwo z Urzędem Miasta, jeśli okazałoby się, że dane rozwiązanie technologiczne mogłoby mieć użyteczne zastosowanie w przestrzeni miejskiej
Spotkania organizowane są 2-4 razy do roku
Więcej na https://biznes.um.warszawa.pl/-/o-nas
Zachęcamy do śledzenia aktualności zamieszczanych w Aktualnościach na stronie www.forumrozwojumazowsza.pl oraz na profilu wydarzenia w serwisie Facebook.