Przejdź do menu
Logotypy od lewej do prawej: Fundusze Eropejskie Program Regionalny, Rzeczpospolita Polska, Mazowsze serce Polski, Unia Europejska Europejskie Fundusze Sktrukturalne i Inwestycyjne
Włącz podkreślenie linków Wyłącz podkreślenie linków
test
Logotypy od lewej do prawej: Fundusze Eropejskie Program Regionalny, Rzeczpospolita Polska, Mazowsze serce Polski, Unia Europejska Europejskie Fundusze Sktrukturalne i Inwestycyjne
Instagram "Fundusze UE dla Mazowsza Facebook "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" YouTube "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" Twitter "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" Linkedin "MJWPU"

Aktualności

Social Media Now 2018/10/05

 

Agencja Social Media Now to jeden z liderów w branży marketingu społecznościowego w Polsce. Tworzy strategie marketingowe, a także prowadzi kompleksową obsługę działań na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i innych kanałach angażujących użytkowników w sieci. Kampanie sprzedażowe i wizerunkowe, tworzone dla Klientów, powstają pod czujnym okiem doświadczonych specjalistów, copywriterów oraz grafików. Efektem jest wysoka jakość obsługi i efektywna komunikacja.

Social Media Now organizuje także szereg spotkań i wydarzeń, które umożliwiają zainteresowanym poszerzenie kompetencji digitalowych, m.in. Dzień Social Media, Tydzień Social Media, czy zorganizowana po raz pierwszy w Polsce konferencja ze znanego na świecie cyklu Social Media Week.

Założycielem SMN jest Piotr Chmielewski – ekspert w dziedzinie marketingu internetowego i social media. Jako jeden z nielicznych w kraju posiada oba oficjalne facebookowe certyfikaty potwierdzające kompetencje: „Facebook Certified Planning Professional” i „Facebook Certified Buying Professional”.

 

SOCIAL MEDIA NOW NA 9. FORUM ROZWOJU MAZOWSZA

Zaprezentuje:

  • Najnowsze możliwości, narzędzia i praktyki związane z tematyką mediów społecznościowych i marketingu (w social mediach co chwilę zachodzą zmiany – czy to w algorytmach, czy w ogólnym działaniu Facebooka, Instagrama, LinkedIna i innych – które bez wątpienia trzeba monitorować, aby sprawnie i efektywnie się w nich poruszać)
  • Tematykę zarówno działań płatnych, związanych z systemem reklamowym, jak i bezpłatnych, których znajomość jest bardzo istotna
  • Aktualne trendy, ciekawostki i obowiązkowe narzędzia w rękach Social Media Managera – działającego zarówno w środowisku biznesowym, jak i instytucji publicznych, czy organizacji pozarządowych.

 

KONSULTACJE W STREFIE PARTNERA

Działania marketingowe i wizerunkowe w mediach społecznościowych
Kiedy? 17 października, godz. 10.00-12.00 (bez zapisów, wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM)
17 października, godz. 14.00 – 16.00 (bez zapisów, wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM)
18 października, godz. 10.00-12.30 (bez zapisów, wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM)
Zakres merytoryczny:

Konsultacje dotyczące zagadnień reklamy na Facebooku,

  • jak targetować?
  • na jakich wskaźnikach się skupiać?

Będzie można się dowiedzieć się również:

  • jakie posty publikować?
  • w jakich godzinach?
  • co przyniesie najlepszy efekt dla wizerunku danej firmy/instytucji?
Kogo zapraszamy? przedsiębiorców, przedstawicieli instytucji publicznych, organizacji pozarządowych, właścicieli firm, marketingowców itp.
Konsultacje prowadzą:

Karolina Kociołek – na co dzień zajmuje się pisaniem tekstów i tworzeniem efektywnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, głównie na Facebooku i Instagramie. Od roku związana z agencją Social Media Now. Doświadczenie w zakresie PR-u i redakcji tekstów, zdobywała pracując w agencji PR, organizacjach pozarządowych i mediach.

Joanna Kropisz – Social Media Specialist w jednej z wiodących agencji marketingowych w Polsce. Współpracuje z takimi Klientami, jak Novis czy  Geekson dla których prowadzi działania promocyjne (również w języku angielskim).

 

Print Form