Opis prezentacji:
Czym jest design? Czy design to nowy marketing? Czy design to strategia dla każdej organizacji?
Design jest świetnie znany wszystkim konsumentom. Jednak design, jako sposób rozwoju organizacji, jest zjawiskiem o wielu obliczach – może tworzyć wartość na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym.
W prezentacji przedstawimy przykłady Klientów firmy projektowo-doradczej Ergo Design ilustrujące różne podejścia do designu, jako wartości strategicznej. Uczestnicy prezentacji będą mogli dowiedzieć się, jak można wdrożyć design do swojej organizacji.
Katarzyna Śliwa odpowiada za strategię rozwoju Ergo Design, firmy projektowo-doradczej. Projektuje, wspiera, szkoli. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym – tworzeniu strategii rozwoju poprzez rozwój nowych produktów i marek. Wieloletni kierownik projektów, miała przyjemność współpracować z uznanymi polskimi markami produktowymi, m. in. Delphia Yachts, X-lander, Elzab. Uważa, że design w połączeniu z odpowiednią strategią biznesową jest najskuteczniejszym sposobem tworzenia wartości. Akademicko związana z Warszawą, zawodowo z Krakowem.