Przejdź do menu
Logotypy od lewej do prawej: Fundusze Eropejskie Program Regionalny, Rzeczpospolita Polska, Mazowsze serce Polski, Unia Europejska Europejskie Fundusze Sktrukturalne i Inwestycyjne
Włącz podkreślenie linków Wyłącz podkreślenie linków
Odwiedź nas również na: Instagram "Fundusze UE dla Mazowsza Facebook "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" YouTube "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" Twitter "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" Linkedin "MJWPU"

Aktualności

W labiryncie promocji – trendy marketingowe vs. rzeczywistość – relacja z debaty 2019/12/18

Człowiek kontra algorytm

O tym dylemacie dyskutowali :

  • Robert Sidorowicz – Zastępca Dyrektora Departamentu Promocji Funduszy Europejskich w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju
  • Piotr Chmielewski – Właściciel Social Media Now
  • Kacper Osiecki – Psycholog społeczny, praktyk i doradca z zakresu marketingu, zewnętrzny ekspert Komisji Europejskiej
  • Patrycja Zielińska – Marketing & PR Manager Pracownia Gier Szkoleniowych
  • Michał Proszowski – Wicedyrektor ds. Komunikacji, Promocji i Marketingu PL.2012+
  • Moderator: Michał Sławiński – Strateg i specjalista ds. nowych mediów Senior Digital Strategist BBDO

Czy podmioty korzystające z Funduszy Europejskich muszą promować swoje produkty i usługi inaczej niż te finansowane z innych źródeł? Mogą korzystać z flagi unijnej – czy pomaga ona przy promocji? Czy Unia Europejska jest w Polsce pozytywnie kojarzona? Jak Prawo Zamówień Publicznych wpływa na działania marketingowe? Czy chętnie korzystamy ze sztucznej inteligencji przy tworzeniu kampanii marketingowych w mediach społecznościowych?

O tym wszystkim dyskutowali eksperci podczas debaty. Serdecznie zachęcamy do obejrzenia nagrania.

Zapraszamy do wysłuchania wywiadu z Piotrem Chmielewskim:

Zapraszamy do monitorowania strony internetowej oraz kanałów w mediach społecznościowych, gdzie publikowane będą kolejne relacje z 10. Forum Rozwoju Mazowsza (FacebookYoutube).

Print Form