Monika Czaplicka
W branży online i social media od 2006 roku. Z wykształcenia socjolożka, pracuje w swojej agencji Wobuzz. Prowadzi fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu.
Jej debiutancka książka „Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się do dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu” (nagrodzonej książkowym Oscarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy „215 pomysłów na posty …”). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów. W portfolio ma takie marki jak: PZU, Empik, Avon, Medicover, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Proviodent, Campgemini, czy KPRM.
Spotkaj się z Ekspertem podczas debaty “Efektywne działania komunikacyjne w mediach społecznościowych – Social Media 2019”, która odbędzie się 18 października w godzinach 12:20-13:20.
Udział w Forum Rozwoju Mazowsza jest bezpłatny. Zapisz się już dziś!
[vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][/vc_column_inner][/vc_row_inner][edgtf_button size=”” type=”” target=”_blank” icon_pack=”” font_weight=”400″ text=”PROGRAM 17 PAŹDZIERNIKA” link=”http://forumrozwojumazowsza.pl/17-pazdziernika/”]
[vc_column_text][/vc_column_text][edgtf_button size=”” type=”” target=”_blank” icon_pack=”” font_weight=”400″ text=”PROGRAM 18 PAŹDZIERNIKA” link=”http://forumrozwojumazowsza.pl/18-pazdziernika/”][vc_row_inner content_width=”grid”][vc_column_inner][vc_column_text][/vc_column_text][vc_row_inner content_width=”grid” content_aligment=”center” css=”.vc_custom_1506511119101{padding-top: 60px !important;padding-bottom: 60px !important;}”][/vc_row_inner][vc_column_inner][/vc_column_inner][vc_row][vc_column][vc_column_text]