Klaudia Imach – specjalista z 10-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie marketingu, reklamy, promocji i PR. Współpracowała m.in. z Polbank EFG, TOYOTA Anwa Sp. z o.o., Linde Gaz Polska, Ministerstwem Energii, Ministerstwem Gospodarki, Ministerstwem Rozwoju. Ekspert w organizacji konferencji, szkoleń, imprez promocyjnych oraz targowych, debat publicznych, briefingów i innych wydarzeń z udziałem mediów. Wśród jej wszechstronnych kompetencji znajdują się: organizowanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników pionu sprzedaży i marketingu, koordynowanie lokalnych oraz ogólnopolskich działań promocyjnych, przygotowywanie kampanii ATL i BTL, tworzenie materiałów multimedialnych na strony internetowe i do social mediów. Ma na swoim koncie wiele ukończonych szkoleń, m.in. „Skuteczne relacje z mediami”, „Sztuka komunikowania” czy „Facebook i jego wykorzystanie w działaniach PR urzędu i instytucji”. Prywatnie zapalona fotograf i miłośniczka motoryzacji.