Pracownia powstała w 2004 r., by wykorzystując gry szkoleniowe i symulacje wspierać firmy i organizacje w pokonywaniu wyzwań zarządzania. Naszą misją jest, aby przy pomocy gier i symulacji wyzwalać zmiany w ludziach, zespołach, organizacjach i życiu publicznym.
Przetarliśmy szlak polskiemu rynkowi gier szkoleniowych. Rozwijamy również naszą działalność – na rynku europejskim i amerykańskim. Z naszych rozwiązań korzystają liczne organizacje z sektora prywatnego, publicznego i pozarządowego, od administracji publicznej, przez firmy, po fundacje i stowarzyszenia.
Od początku istnienia działamy na styku biznesu i nauki, ściśle współpracując z czołówką światowych ekspertów. Stąd czerpiemy inspiracje wzory dobrych praktyk, by z nieprzemijającą pasją tworzyć jedne z najskuteczniejszych narzędzi szkoleniowych na świecie.
Zespół Pracowni Gier Szkoleniowych
Pracownia Gier Szkoleniowych posiada własny zespół trenerów certyfikowanych w prowadzeniu treningów, szkoleń i spotkań metodą gier i symulacji. W jego skład wchodzą trenerzy z doświadczeniem biznesowym i zarządczym w dużych organizacjach, eksperci finansów, marketingu i HR.
Zespół trenerski specjalizuje się w pracy z dużymi grupami szkoleniowymi. Dodatkowo współpracujemy z aktorami, dziennikarzami i coachami marki przy treningach prezentacji biznesowych i wystąpień publicznych.
Strona internetowa:
www.pracowniagier.com