Adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Członek Zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc
Doktor nauk ekonomicznych. Adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego w Katedrze Zarządzania i Technologii Informacyjnych. Kierownik studiów podyplomowych „Innowacyjna gospodarka. Rola polityki ekonomicznej”. Członek zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc, członek – założyciel International Place Branding Association, doradca prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, doradca sektorowy w Związku Miast Polskich. Trener EY Academy of Business. Współautor licznych strategii, programów i planów rozwoju oraz marketingowych (w tym w dziedzinie turystyki) dla jednostek samorządu terytorialnego. Trener w projektach dot. turystyki zrównoważonej: ESTET „Włączanie kompetencji z zakresu zrównoważonego rozwoju w kształcenie i szkolenia dotyczące turystyki” oraz „Eko Zegrze – program budowania kompetencji kadr oraz świadomości ekologicznej społeczności lokalnej dla potrzeb rozwoju turystyki zrównoważonej w regionie Jeziora Zegrzyńskiego”.