Z jakimi wyzwaniami mierzą się samorządy podczas realizacji inwestycji miejskich? Jak zaplanować współpracę z wykonawcą usług? Jakie możliwości daje partnerstwo publiczno-prywatne? Tego dotyczył blok pt. “Współpraca zamawiającego z wykonawcą od kuchni” zorganizowany podczas 8. Forum Rozwoju Mazowsza.
W debacie uczestniczyli: Jacek Terebus Zastępca Prezydenta Miasta Płocka ds. Rozwoju i Inwestycji, Krzysztof Kosiński Prezydent Ciechanowa, Konrad Frysztak Zastępca Prezydenta Miasta Radom, Paweł Szaciłło Dyrektor Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego w Ministerstwie Rozwoju i Łukasz Dziekoński Dyrektor Biura Funduszy Marguerite PKO Bank Polski. Rozmowę poprowadził dr Jakub Pawelec Radca Prawny, Partner w Kancelarii M. Mazurek i Partnerzy.
Przeczytaj podsumowanie debaty
O Forum Rozwoju Mazowsza
Forum Rozwoju Mazowsza stanowi miejsce debat o najważniejszych wyzwaniach, jakie stoją przed regionem w kontekście zwiększania jego konkurencyjności w kraju i Europie. Formuła wydarzenia to unikalna okazja do dialogu pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu podziału i wdrażania funduszy unijnych. Ósma edycja wydarzenia odbyła się w dniach 25-26 października 2017 r. na Stadionie Legii w Warszawie. W wydarzeniu organizowanym przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych uczestniczyło 2 tys. osób na miejscu oraz w ramach transmisji na żywo. Forum współtworzyło ponad 80 prelegentów i przeszło 60 wystawców reprezentujących samorządy, biznes, sektor naukowy i pozarządowy. Były to dwa dni pełne wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji do realizacji projektów miejskich, biznesowych i edukacyjno-społecznych. Wydarzenie odbyło się pod honorowym patronatem Marszałka Województwa Mazowieckiego, Ministerstwa Rozwoju i Ministerstwa Cyfryzacji.