Kierowniczka studiów z marketingu cyfrowego
Akademia Leona Koźmińskiego
Ekspertka z prawie 20-letnim doświadczeniem w obszarze cyberbezpieczeństwa, transformacji cyfrowej oraz komunikacji dotyczącej ochrony w internecie. Jest badaczką, wykładowczynią i kierowniczką studiów z marketingu cyfrowego oraz e-commerce w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie współtworzy Centrum Badawcze Cyfrowej Edukacji. Specjalizuje się w relacjach człowiek-maszyna w środowiskach wirtualnych oraz w wykorzystaniu danych i technologii w marketingu. Obroniła doktorat z wyróżnieniem na temat prywatności w internecie i zarządzania danymi konsumenckimi. Wraz z multidyscyplinarnym zespołem opracowała skalę do pomiaru ryzykownych zachowań cyfrowych w organizacjach. Na Akademii Leona Koźmińskiego prowadzi zajęcia z cyfrowej transformacji, roli danych w zarządzaniu oraz strategii marketingowych dla cyfrowych produktów i usług. Jest koordynatorką międzynarodowych programów edukacyjnych, takich jak Blended Intensive Program Erasmus+.