Przejdź do menu
Logotypy od lewej do prawej: Fundusze Eropejskie Program Regionalny, Rzeczpospolita Polska, Mazowsze serce Polski, Unia Europejska Europejskie Fundusze Sktrukturalne i Inwestycyjne
[ic_wcag] Włącz podkreślenie linków Wyłącz podkreślenie linków
test
Logotypy od lewej do prawej: Fundusze Eropejskie Program Regionalny, Rzeczpospolita Polska, Mazowsze serce Polski, Unia Europejska Europejskie Fundusze Sktrukturalne i Inwestycyjne
Instagram "Fundusze UE dla Mazowsza Facebook "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" YouTube "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" Twitter "Fundusze Europejskie dla Mazowsza" Linkedin "MJWPU"

Partnerzy

Założona w 1997 roku w Szczecinie jako kontynuatorka Kanadyjsko–Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Od niemal trzech dekad to jedna z kluczowych instytucji otoczenia biznesu w Polsce, specjalizująca się we wsparciu mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób planujących własną działalność.

Co oferuje:
• Pożyczki (zręczne i unijne) dla start-upów, MŚP, a także osób indywidualnych na rozwój umiejętności i działalności.
• Dotacje i wsparcie szkoleniowo‑doradcze, w tym online – ponad milion uczestników w programach szkoleniowych.
• Instrumenty finansowe: fundusze poręczeń, seed capital, sieć Aniołów Biznesu, fundusz Pomeranus SEED – skierowane na innowacyjne projekty.

Skala i efekty działań:

  • Ponad 3,1 mld zł wsparcia finansowego dla ponad 18 600 przedsiębiorców.
  • Ponad 6 500 szkoleń dla ponad 1 mln uczestników

Zasięg działania:
Oddziały w 27 lokalizacjach w 16 województwach, w tym m.in. w Warszawie, Szczecinie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Lublinie czy Rzeszowie. Działają również online i telefonicznie.

Dlaczego warto:
PFP łączy wsparcie finansowe z doradztwem – pomaga przygotować biznesplan, zdobyć fundusze, prowadzi mentoring i szkolenia. Dla firm innowacyjnych oferuje również kapitał i sieć kontaktów biznesowych

Strona internetowa – www.pfp.com.pl

 

ROZWIŃ

W ramach strefy planujemy podzielić się wiedzą i doświadczeniami z zakresu:

  • pozyskiwania środków na rozpoczęcie działalności,
  • planowania biznesu z uwzględnieniem kosztów stałych,
  • efektywnej promocji, która pozwala dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców.

Zależy nam również na praktycznym wymiarze działań – planujemy krótkie prezentacje, m.in. pokaz jogi czy wprowadzenie do fotografii produktowej w formie krótkich instruktaży, prowadzone przez naszych klientów.

[print-me target=".news--single__cnt" title="Print Form"]