Fundacja Digital Knowladge Observatory

9. Forum Rozwoju Mazowsza / Bez kategorii  / Fundacja Digital Knowladge Observatory

Fundacja Digital Knowladge Observatory

 

Fundacja Digital Knowledge Observatory została założona w 2005 roku (do 12.2017 Fundacja Obserwatorium Zarządzania) i znajduje się na liście jednostek proinnowacyjnych Ministerstwa Rozwoju. Misją Fundacji jest promowanie wymiany doświadczeń i współpracy w środowisku menedżerskim, a także zachęcanie do podwyższania kwalifikacji zawodowych przez polskich menedżerów.

Fundacja zajmuje się tworzeniem rozwiązań informatycznych z ogólnej dziedziny ICT usprawniających procesy edukacji, prowadzenia biznesu oraz tworzenia standardów zarządzania. Integruje i umacnia rozwój całego ekosystemu Digital Knowledge.

FUNDACJA DIGITAL KNOWLEDGE OBSERVATORY NA 9. FORUM ROZWOJU MAZOWSZA

zaprezentuje:

Konsultacje z zakresu:

  • modeli biznesowych,
  • segmentacji rynku,
  • oceny szansy powodzenia biznesu,
  • możliwości dofinansowania pod kontem funduszy vc,
  • koncepcji biznesowych z mentorami biznesowymi (Dagmara Strzębicka i Kamila Kuźniewska).

Z akceleratorem Surferzy Wiedzy, działającym przy Digital Knowledge Village – startupy, które pokażą m.in

  • renderowanie czasu rzeczywistego przy użyciu gogli VR –
  • pokazy dokonań startupów związanych z nowymi technologiami w branży Edtech – m.in renderowanie czasu rzeczywistego przy użyciu gogli VR,
  • możliwości jakie niosą za sobą wirtualne klasy (także przy użyciu rozszerzonej rzeczywistości).

Uczestnicy 9FRM będą mogli porozmawiać z naszymi podopiecznymi, uczestnikami akceleratora – Tomaszem Sobiczewskim, Tomaszem Kalinowskim oraz Dianą Nowek oraz przetestować ich sprzęt gogle VR – dzięki czemu będą mogli sobie np. zaprojektować swoje mieszkanie za pomocą specjalistycznego sprzętu pod kontem wystroju wnętrza czy przenieść się do wirtualnej sali szkoleniowej (przyszłość e-learningu)

W partnerstwie z Akademicką Ligą Startupów:

  • krótkie quizy „na jakim etapie jest Twój biznes”

W zakresie badań marketingowych:

  • narzędzie neuromarketingowe eyetracker (narzędzie śledzące ruch gałek ocznych).

Uczestnicy 9FRM będą mogli sprawdzić jak działa narzędzie neuromarketingowe jakim jest eyetracker (narzędzie śledzące ruch gałek ocznych). Będą mogli wziąć udział w jednym z kilku zaproponowanych badań. Po zakończeniu testu wspólnie przyjrzymy się temu gdzie padał wzrok badanych, przeanalizujemy i zinterpretujemy wyniki. Obserwatorzy będą mieli możliwość śledzenia przebiegu testu na ekranie telewizyjnym. Dowiedzą się na co respondenci najczęściej patrzą, co w wybranych kreacjach marketingowych najmocniej przyciąga uwagę.

Krótkie quizy „na jakim etapie jest Twój biznes”

PREZENTACJE W STREFIE PARTNERA

Renderowanie czasu rzeczywistego przy użyciu gogli VR
Kiedy?

17 października, godz. 10.00 – 14.00 (bez zapisów, wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM)

18 października, godz. 10.00 – 14.00 (bez zapisów, wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM)

Zapisy:

Bez zapisów. Wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM.

Co pokażemy?

O czym opowiemy?

Możliwością projektowania architektonicznego wnętrz.

Uczestnik będzie miał możliwość umeblowania sobie mieszkania i wybrania konkretnych kolorów ścian itp. I to wszystko w czasie rzeczywistym dzięki technologii VR.

Kogo zapraszamy?

architektów oraz osoby zainteresowane zmianą wystroju swojego mieszkania

Wirtualne klasy
Kiedy?

17 października, godz. 10.00 – 14.00 (bez zapisów, wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM)

18 października, godz. 10.00 – 14.00 (bez zapisów, wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM)

Zapisy:

Bez zapisów. Wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM

Co pokażemy?

O czym opowiemy?

Dzięki goglom VR uczestnicy będą mogli zobaczyć przyszłość e-learningu. Już nie tylko będziemy mogli kupić sobie kurs w Internecie, ale w czasie rzeczywistym być w klasie z innymi osobami, i zadawać pytania prowadzącemu.

Kogo zapraszamy?

każdego zainteresowanego nowymi technologiami i przyszłością edukacji

Prezentację prowadzi: Tomasz Kalinowski
Test „Eyetracker”
Kiedy?

17 października, godz. 10.00 – 16.00 (bez zapisów, wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM)

18 października, godz. 10.00 – 14.00 (bez zapisów, wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM)

Zapisy: Bez zapisów. Wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM
Co pokażemy?

O czym opowiemy?

możliwość badania marketingowego poprzez narzędzie neuromarketingowe eyetracker (narzędzie śledzące ruch gałek ocznych)

Kogo zapraszamy?

osoby zainteresowane marketingiem i UX – dowiedzą się one gdzie patrzą ludzie na stronach internetowych i na reklamach

Prezentację prowadzi: Michał Łysik

KONSULTACJE W STREFIE PARTNERA

Oceń potencjał swojego biznesu
Kiedy? 17 października, godz. 10.00 – 16.00 (bez zapisów, wymagana jest jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM)
18 października, godz. 10.00 – 14.00 (bez zapisów, wymagana jest jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM)
Zapisy: Bez zapisów. Wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM.
Zakres konsultacji:

Każdy z uczestników może przyjść na darmową konsultację jednego z dwóch mentorów, którzy działają przy naszym programie akceleracyjnym.

Pomogą oni w określeniu etapu na którym jest proponowany przez uczestnika biznes, i doradzą jakie kolejne kroki powinny być powzięte, aby rozwinąć firmę.

Kogo zapraszamy? firmy na wczesnym stadium rozwoju – startupy
Konsultacje prowadzą: Dagmara Strzębicka/Kamila Kuźniewska

INNE AKTYWNOŚCI

Quiz „Na jakim etapie jest Twój biznes”
Kiedy? 17 października, godz. 10.00 – 16.00 (bez zapisów, wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM)
18 października, godz. 10.00 – 14.00 (bez zapisów, wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM)
Zapisy: Bez zapisów. Wymagana jednak rejestracja jako uczestnik 9FRM.
Co podczas quizu? Wykonane zostaną fiszki z konkretnymi pytaniami które pomogą w określeniu etapu zaawansowania projektu uczestnika Forum
Aktywność prowadzą: Katarzyna Maryańska, Patrycja Śrótwa

Brak komentarzy

Przepraszamy, komentarze zostały zamknięte.